قابل توجه اعضای محترم پروژه میلاد بویژه متقاضیان حضور در مجمع 

جهت دریافت کارت ورود به مجمع به شرح ذیل اقدام فرمایید:

1- نام نویسی 

2- ورود با وب سایت پس از گذشت 24 ساعت

3- دریافت کارت ورود به مجمع پس از دریافت پیامک

توضیحات تکمیلی: جهت نام نویسی نیاز به کد ملی عضو پروژه و یک رمز عبور 8 رقمی میباشد. پس از گذشت 24 ساعت و احراز هویت عضو ثبت نام کرده، کاربر ملزم به ورود به سایت و تکمیل مشخصات هویتی خود میباشد. پس از دریافت پیامک دریافت کارت ورود به مجمع به وب سایت مراجعه کنید و پس از ورود نسبت به دریافت نسخه چاپی کارت ورود به مجمع اقدام فرمایید.

(لازم به ذکر است درصورت عدم تکمیل مشخصات هویتی و ناقص بودن کارت ورود به جلسه فرآیند احراز هویت در روز مجمع و هنگام ورود به سالن با مشکل مواجه خواهید شد)

12 دیدگاه‌ها

  • سلام وقت بخیر من ثبت نام انجام دادم یک مرحله از پروفایل رفتم الان دوباره میخام وارد سایت بشم میزنه نام کاربری یا رمز اشتباه است ونمیتونم وارد بشم

  • سلام
    تمامي مراحل ثبت نام را انجام دادم و ويرايش پروفيل هم انجام شده ولي چيزي بعنوان كارت ورود به جلسه فعال نشده برام مشكل چيست ؟

  • سلام من ثبت نام کردم وپیام مبنی بر ثبت نام موفق برایم امد بعداز چندین بار موارد هویتی راثبت کردم ولی بنظر می ایدذخیره نشده وپیام بعدی هم برایم نیامد وقادر به دریافت کارت مجمع هم نیستم راهنمایی بفرمایید

  • سلام خدا قوت به همه مدیران این شرکت ، نظر ما بر فروش اراضی در مزایده است تا پس از سال ها بتوانیم به ارزش افزوده سرمایه گذاری که صورت گرفته است برسیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *